Tuesday, July 5, 2011

Maafkan aku wahai sahabat.

Sahabat..


Maaf seandainya aku tidak lagi mampu melayanmu seperti dahulu..
Maaf seandainya aku tidak lagi mampu bergelak ketawa bersama mu...
Maaf seandainya diri ini tidak lagi mampu mendengar butir bicara mu..
Maaf seandainya aku tidak lagi mampu mendengar luahan hati mu...
Maafkan aku seandainya aku tidak lagi mampu memberi kata-kata semangat buatmu..

Kerana aku bukan lagi seperti dulu...
Ada hijab diantara kita..
Yang selama ini kita tidak sedar..
Dan tidak pernah ambil peduli...

Aku doakan suatu hari nanti...
Engkau akan bertemu sahabat sejati...
Yang mampu membuat dirimu gembira lagi..
Dan mampu membuat dirimu dihargai lagi...
Semoga engaku bertemu sahabat yang sejenis dengan mu...
Agar dirimu mampu tersenyum lagi...
Dan melupakan diriku dan kenangan yang lalu....



No comments:

Post a Comment