Tuesday, April 12, 2011

Hidup ini tidak mudah seperti yanh disangka...tidak seindah apa yang ada dipandangan mata...ianya cukup pahit...namun..harapkan ku semoga satu hari nanti rasa pahit itu akan hilang....dan digantikan dengan manis yang tidak terperi..walaupun bukan didunia ini..biarlah diakhirat kelak...siapalah aku untuk meratapi hidup ini...siapa lah aku untuk mengeluh dan berputus asa...aku masih punya Dia bersama ku...yang sering bersama ku dalam setiap sedutan dan hembusan nafasku..

Dia sentiasa bersama ku tatkala aku sedih dan gelisah...Dia sentiasa denganku apabila aku gembira...Dia tunjukkan kasih sayang Nya melalui ujian-ujiannya...aku tidak kisah apa pandangan manusia padaku...asalkan Dia gembira melihat ku...

Aku akan cuba semampu mungkin...melalui hidup yang dikurniakanNya ini dengan tabah...Terima Kasih Ya Tuhanku..kerana sentiasa bersamaku..menegur setiap kesalahanku...

No comments:

Post a Comment